31. okt. 2015

Paleo finger til Halloween Barna

Hvis du googler halloween og ser på bilder får du opp masse forskjellige og enkelte ideer går igjen,
som f.eks. avkutta fingre, her er min sunne versjon ;-)





Helt sunn er det vanskelig å være selv til hverdags og til spesiellle anledninger er det enda værre,
dog er det som oftest noen forandringer man kan gjøre,
som å lage sunnere godteri.

Til disse fingrene har jeg brukt min oppskrift på sunne energibarer og deretter formet de avlange istedet for bare å lage firkanter. Litt klissete og må stivnes i kjøleskapet men gode, sunne og skremmende ;-)

Oppskrift HER.




Ha en fin halloween kveld med masse skumle besøk ;-)
.

En enkel måte å følge bloggen på er å:

1) Har du google konto kan du bli følger på nettstedet mitt,
du melder deg på i feltet på høyre side:
Følgere-medlemmer

2) like oss på Facebook :
-alle nye innlegg blir satt opp der...
(men husk at du blir borte i newsfeeden hvis du ikke liker innleggene innimellom...)

I tilegg blir jeg veldig glad og inspirert 
av alle nye følgere, G+ og liker...

På forhånd takk og jeg liker og følger selvfølgelig tilbake ;-)


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

...til stor glede for bloggforfatteren :-)