9. juli 2014

Kombucha med Bringbær


Kombucha fan ?
Da må du prøve denne varianten med Bringbær :-)



Både i vannkefir og kombucha har jeg prøvd mange forskjellige bær og frukter,
alle gir en egen smak og noen bedre enn andre.

Uten sammenlikning er de med bringbær de aller beste både i vannkefir og i Kombucha.


Du kan enten tilsette bringbær når du koker og trekker teen
eller
tilsette bringbær i den ferdige kombucha'n og la den stå ett døgn til.

Jeg har prøvd med te tilsatt bær,
det er godt og lukter veldig godt men kun en svak ekstra smak.
...derimot ved å tilsette ca 1/2 dl bær (mine var frosne) i en liter ferdig
silt kombucha og deretter la den stå ett døgn,
det ble en kjempegod drikk!!!

Hvet du ikke hva Kombucha er ,
eller vil du lære mer,
se HER.





Anbefales iskald til en lett Aperitif :-)





.

En enkel måte å følge bloggen på er å:
1) Har du google konto kan du bli følger på nettstedet mitt,
du melder deg på i feltet på høyre side:
Følgere-medlemmer
2) like oss på Facebook :
-alle nye innlegg blir satt opp der...
(men husk at du blir borte i newsfeeden hvis du ikke liker innleggene innimellom...)
I tilegg blir jeg veldig
 glad og inspirert 
av alle nye følgere, G+ og liker...
På forhånd takk og jeg liker og følger selvfølgelig tilbake ;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

...til stor glede for bloggforfatteren :-)